رفتم دکتر میگم : دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم برگشته میگه : خوب الان حالت بده ؟ گفتم نه فداتشم خیلیم شاد و شنگولم تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برونه اومدم تو شادیام شریکت کنم...